snow

Strandkväll


Klockan åtta skulle vi träffas på stranden

Vi kom lagom till solnedgången

Vi festade till det med festis




Sen blev bilderna svart/vita


Igår träffade jag mitt gamla gäng som jag hängde jämt och ständigt med i skolan (Malin, du måste vara med nästa gång så att vi blir komplett!). Det var riktigt trevligt med en återförening även om det blev en aning kallt efter några timmar.. Vi kände på vattnet och det var jätteskönt. Ett kvällsdopp i veckan ska jag se till att det blir för min del! Idag ska jag göra något tråkigt och lite jobbigt. Jag ska till tandläkaren. Usch! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lina

mysmys :D vi kan kvällsbada imorgon eventuellt. tur att hon där lina ekstedt är så fantastisk och följer med dig till tandläkaren :)

2010-07-05 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0