snow

Tandläkarbesöket gick..



.. bra!
Det tog 45 minuter (brukar ta MAX en kvart i vanliga fall). Det berodde på att min tandhygenist var helt ny med sitt yrke. Jag upplevde henne väldigt flummig och oseriös men rolig och inte så där stel som man kan uppleva "dom" ibland. Jag hade lite tandsten som hon skulle ta bort och jäklar vad hon slet i min mun. Jag trodde alla tänder i underkäken skulle gå av. Jag har aldrig haft tandsten (eller något liknande) innan så detta var något helt nytt för mig. Jag tycker synd om dig som måste laga hål och gå till tandläkaren ofta! Usch.

Efter mitt tandläkarbesök åkte jag och Lina till stan (hon var med som min "personliga assisent" hos tandläkaren). Lina åt på Graffiti (jag fick inte eftersom det där bananlacket som jag fick på tänderna skulle värka i en timme) och sen gick vi runt och kikade i butiker.



Jag stekte några ägg på Åhlens..

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha! Vilken rolig dag ni har haft! ;)

2010-07-05 @ 18:19:35
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0