snow

Tekalas

Jag har börjat dricka te! Alltså jag har börjat dricka te OCH jag gillar det! Det är ett under! Kaffe däremot kommer jag hålla mig borta ifrån ett bra tag till! Det luktar gott men smakar desto värre!



Jag var lite desperat efter denna goda dryck igår så efter tacosfesten hade inte Ebba något annat val än att följa med mig ut i den kalla kvällen för att köpa detta. När vi kom hem kröp vi upp i soffan med vars en kopp samtidigt som vi kollade på A walk to remember och åt godis som vi också passade på att handla. Kusinmys kallar jag det!




På tal om tekalas så har mamma och pappa städat lekstugan. Roligt för dem va? Det får de göra nu när inte jag ställer upp längre. När jag kikade in där idag fick jag se hur fint de har gjort för Putte (HAHA) och Sofie..!
(Jag är mycket nöjd över mina namnval på mina söta apor. Någon annan som kanske också är det?).



Nu ska jag spela kort OCH jag ska vinna! Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0