snow

Ursäkta för flummigt inlägg



Jag gick upp rätt tidigt idag. Klockan åtta. Ok, det var verkligen tidigt. Iallafall. Jag gick upp tidigt av en anledning. Jag skulle gå en promenad med Cindy. För att det inte ska vara allt för varmt för vovven är det bäst att gå på morgonen/kvällen. Idag valde jag alltså morgonen. Ok, detta blev en väldigt tråkig läsning. Skit samma. Jag har ingen insparation till att skriva idag så det får bli så här, lite halvtråkigt, precis som jag, haha, nej nu skojade jag. Skit samma. Nu fortsätter vi. När jag och Cindy kom hem, la vi oss i gräset. Jag älskar att bara slänga mig på gräsmattan när jag har tränat. Jag kände att jag hade mer energi i kroppen och varför inte då göra av med allt innan dagen knappt börjat? Därför knöt jag på mig skorna igen och sprang en riktig långrunda! Det var härligt värre! När jag kom hem, slängde jag mig på gräsmattan igen och drack litervis med vatten! - En bra start på dagen helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0