snow

Trött och arg men blev glad tillslut!

Oj vad jag var sur idag. Jag tror det beror på för lite sömn. Jag skulle köra moppe till Karolina. Det började med att jag skulle hitta moppenycklarna. Men de fanns verkligen ingenstanns. Letade desperat i en kvart! (När man letar känns det fruktansvärt länge). Sen när jag äntligen funnit dem gick jag ut till moppen. Såg att bensinmätaren stod på rött och var därför tvungen att fylla tanken. När jag hade spillt bensin över hela mig och kunde köra iväg kunde jag inte få på bensinlocket! DÄR brast det för mig och jag började storböla och tyckte otroligt synd om mig själv. Ett telefonsamtal och många tårar senare kunde jag komma iväg. Men då uppstod nästa problem. Att hitta dit. Hon hade beskrivit vägen och jag körde som hon sa.. Men ändå stämde inte vägbeskrivningen. Ringde henne och fick veta att vi missförstått varandra.

Jag var så glad när jag till slut hittade hem till henne!! Annie och Karolina hade bakat bullar till mig och Josse som vi alla fikade på och drack god flädersaft till medan vi planerade vår Göteborgstripp! Det var härligt värre! Nu är jag sååå trött och ska gå och lägga mig BUMS efter Allsång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0