snow

Vad härliga ni är..

.. som kommenterar! I like it! Har ni märkt att jag har överförbrukat ordet härligt på sista tiden? Skönt att det är ett sådant härligt (haha, det var faktiskt inte meningen) ord som jag har en liten överdos på. Och det kan ju bara betyda en sak! Eller hur? Att mitt liv är rätt härligt just nu! Den där sköna (härliga) kommentaren den lilla flickan sa häromdagen hade lika bra kunnat komma från mig känner jag... Jag tycker så mycket om att leva just nu. Det är väl härligt när man får känna så? Ja, härligt värre faktiskt!





Dessa härliga bilder har jag tagit ikväll! Vilken gillar du mest? 1, 2 eller 3? Jag är mest nöjd med 1:an! Jag ser rätt trött ut tycker jag på 2:an.. Men det är precis vad jag är också! Nej nu ska jag sova. Vi har lite gäster och känner mig lite dum som går och lägger mig men jag känner verkligen att jag behöver all sömn jag kan få! Så jag säger godnatt eller godmorgon om du precis vaknat. Och i så fall passar jag på att säga GLAD LÖRDAG också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0