snow

WOW..

.. vilken greklandsvärme vi har! Därför har halva dagen spenderats i poolen hos en viss Ebba och sen gick vi ner till havet och hoppade från bryggan. Där emellan solade vi i cirka fem minuter. Det var alldeles för varmt för den aktiviteten idag. Nu är jag lite mer fisk än en människa känner jag. Ikväll ska jag till stan en runda med mina härliga kompisar och sen ska vi åka en sväng till Båstad. Ni har väl inte missat att det är tennisvecka den här och nästa vecka? Båstad har vaknat till liv! Jag kan se framför mig hur den här kvällen kommer sluta. Maja kommer köpa sig en 25 000 kronors skumpa, Lina kommer dansa på borden inne på Peppes och Josse seglar dit med sin lyxyacht. Skoj, skoj!


På Peppes Bodega..

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha fyy vad fett ;) vi sticker dit nästa sommar tycker jag :)

2010-07-11 @ 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0