snow

Den här veckan



Nu är jag jätteskönt trött i kroppen. Jag lyssnar på en jättebra låt. Lyssa här! Jag längtar efter sommarlovet. Eller nej. Det gör jag inte. För dessa dagar som är kvar av skolan känns riktigt härliga!

Imorgon
är det en kort skoldag och vi ska få öva på HLR. Det känns bra för jag har nästan glömt bort hur man gör. (Mindre kul att ha svenska. Vi ska läsa upp våra dikter. Jag har inte börjat på min..) På onsdag är det en heldag med klassen. Ååh, jag gillar min klass. Vi ska grädda våra tårtor som vi började på idag. På torsdag är det skolavslutning. På fredag är det studentfirande med hela huset fullt! Mamma och Pappa är lediga den här veckan så det är lite semesterkänsla redan nu!

Hoppas allt är bra med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0