snow

Domarskandal & svartvitt




Hör och häpna men jag har kollat på fotboll idag. Jag hörde hur Adam och Oscar skrek i vardagsrummet när mål, efter mål blev gjorda. Så jag satte mig, självmant, och kollade på VM. Jag poppade lite popcorn och glodde ett tag. Jag tror jag valde den bästa matchen i syfte till vilken domarskandal det var. Jag menar, då vet jag vad alla kommer prata om 2030, när vi pratar om den största domarmissen i VM-historien. Eller hur?




Testbilderna blev inte så många (läs: jag raderade typ alla eftersom jag kom på att jag inte kan fylla datorn med BARA blombilder) men nu har jag iallafall lärt mig hur man tar svart/vita, bruna, röda, gula och blå kort!

Superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0