snow

Fågelskit



Jag låg och solade på rygg. Helt plötsligt hörs det som ett ägg kläcks och jag känner hur kletig jag blir på ryggen. Jag kollar upp, på Adam, för att se om han kastat något på mig. Men han ligger helt avslappnad på sin solstol. Då fattar jag att det är en FÅGELJÄVEL som sketit - på min rygg! Jag gillade inte fåglar innan och nu hatar jag dem ännu mer! Blää! Har tagit en dusch nu och känner mig inte lika mycket som ett bajsoffer längre! Hihi.

På tal om något helt annat så gillar jag bilden på de lila blommorna som jag tog häromdagen. Maja lärde mig i all hast i fredags hur man fotar svart/vitt (jag vet, jag ska läsa användarhandboken) så jag tänkte gå ut och fota lite färglösa bilder nu. Jag kan lägga upp mina testbilder här ikväll.

Kika in här då!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Guuud vad fin bild!! :)

2010-06-27 @ 18:41:06
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Lotti

Hhahahhahahaha, skulle vara roligt att se dej då;)

2010-06-27 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0