snow

Glass i stora lass




Det är viktigt att äta glass när det är 26+ utomhus! Jag åt en supergod igår! Den var dränkt i choklad, heter Noisette och är av märket Engelholms glass, som är den bästa glassen för övrigt! Den tycker jag du ska svalka kroppen med nästa gång du blir sugen på glass! Jag kommer bara kunna äta glass i två veckor till. Sen kommer jag inte vara sugen på det eftersom jag endast kommer koppla ihop glass med sommarjobb.

Hur har din dag varit? Min har varit som en riktigt bra sommarlovsdag ska vara! Jag har hängt med Lina och Maja. När våra magar kurrade cyklade vi tilll stan och åt pizza - smaskigt! Sen la vi oss i parken och kollade på folk, lyssnade på musik och snackade i ett par timmar! Mycket härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0