snow

Hej juni!

Hej! Jag har gått 1,5 mil idag. Jag har pluggat röven av mig. Jag ska alldeles strax sätta mig med böckerna igen. Snälla någon, ge mig sommarlov nu! Kameran har varit med i högst hugg idag så tänkte visa ett par bilder från dagens vandring med klassen.


Jag & Emelie

I skogen med Josse

Jahopp, då var det sommar! Tidningen visar 20 grader och sol hela veckan. Vad säger man? Njuta av stunden kanske? Det är snart sommar. Det är snart frihet som gäller för hela slanten. Ja, jag ska tusan ta och njuta!

Nu ska jag plugga till slutprovet imorgon (haha, det säger jag hela tiden men jag gör ju det bara en av tre gånger. Lite trött på min självdisiplin nu). Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0