snow

Idag börjar sommaren

Det har blivit en massa bad i havet idag. Det var en så skön och svalkande känsla att bada att jag och Lina simmade från Klitterhus till Råbocka (!). Det tog cirka 40 minuter och efteråt var våra armar och ben som spagettin. När jag kom hem efter några stekande timmar i den brännheta stranden, la mig i skuggan och läste Så länge vi båda andas. Det är ju den sista boken i Twilight-serien och av någon anledning har jag inte påbörjat den boken förens idag. De andra böckerna har varit alldeles fängslande så det är konstigt att jag har kunnat bärga mig, fram tills nu då.

Jag har precis tagit mig en svalkande dusch och ska alldeles strax smörja in mig med After Sun (det är så roligt att säga dem orden i följd tycker jag, haha).



Idag börjar föresten sommaren på riktigt. Det är Allsång på Skansen klockan åtta!  Ett riktigt sommartecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0