snow

Nu kom Rybak på tal här

Nu ska jag berätta en nyhet för er. Det handlar om Alexander Rybak. (Jag vet att jag ska sluta snacka om honom men nu gör jag det i annat syfte än att jag gillar honom). Igår skulle han vara med på Lotta på Liseberg. Men när de hade genrep på dagen så råkade han tappa sin stråke till fiolen. Han mår antagligen inte bra för detta blev droppen. Han blev förbannad och slog sönder fiolen.. Han var inte med och uppträdde på kvällen och i tven igår sa de att hans medverkar ställdes in p.g.a att han var sjuk. Säga vad man vill om detta men lite skumt hörs det allt. Men så kan det gå om man skriver kärlekslåtar till fel tjej :-).

KLICKA HÄR FÖR ATT SE RYBAKS RASERIUTBROTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0