snow

Lite prat om kärlek

Det känns om jag verkligen njuter av att det är lov. Jag stannar upp ett par gånger om dagen och tänker fy vad härligt det är att det är sommar och att jag är ledig. Hoppas du också gör det. Nu ska jag ju jobba i tre veckor men jag försöker verkligen bara se det positivt. Det är pengar som jag kan ha roligt av resten av sommaren och hela hösten, vintern och våren (i förutsättning att jag inte slösar alldeles för mycket då). Ja, härligt!



Jag har haft en mysig kväll på stranden med en jättefin kille. Vi satt på piren och kollade in mot Klitterhus och på alla båtar som seglade och åkte in i hamnen. Jag kan tycka det är rätt svårt att bestämma vad man ska och inte ska säga i bloggen. Men jag tror jag drar gränsen här. Att jag håller det rätt mycket utanför bloggen. Hehe. Rybak däremot kan jag fortsätta tramsa om. Nej nu ropar sängen kooom och sov Annie så jag måste lyda.

Kram & Hej!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ååhh vad mysig det låter med den killen! ;)

2010-06-29 @ 08:39:21
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0