snow

Min lilla kusin

Jag kom att tänka på min gulliga kusin. Hon är sex år och jag kommer aldrig glömma vad hon sa förra året.

Jag - Ååh, vilken fin jacka du har! Sån skulle jag också vilja ha! Nu blev jag avundsjuk.

Kusin - Va, är du förkyld?



Hon har alltid gillat min mobil. Det är ju spännande det där med att först spela in en video och sen, två sekunder senare, lyssna på vad man sagt. Hon älskar verkligen det! Så förra sommaren berättade jag en saga, som hon spelade in. Sen var det hennes tur att berätta och min tur att filma. Då försökte hon återberätta hela min historia. Det lät så himla gullig eftersom hon använde exakt samma ord som jag gjorde. Ååh, den videon är så söt! Jag skrattade jättemycket och hon tyckte jag var superjobbig! Haha. Jag ska aldrig radera den. Nu fick jag kusin-abstinens. 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åhh den filmen är så gullig! JAg skrattar också när jag ser den! Haha:)

2010-06-18 @ 11:10:59
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0