snow

Min midsommar 2010

Hejsan min bloggvän! Hur blev midsommarfirandet igår? Min midsommar blev jättebra! Det började hemma hos mig där det som vanligt var midsommarfest med massa härliga människor. Maja och Lina var på plats som vanligt. Vi har firat i 12 år ihop nu tror jag! Det är ju heeelt sjukt. Men otroligt roligt och jag hoppas det kommer fortsätta så! Ebba och Maja var också med och vi satt i tältet med Adam och hans kompisar i några timmar och sjöng massa rolig sommarlåtar! Innan dess var vi som vanligt på en äng och dansade till dragspelsmusik! Solen gassade på ordentligt och midsommarstången var rest! Senare på kvällen åkte vi alla på olika håll. Här kommer några bilder från dagen!







Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack för igår Annie! :)

2010-06-26 @ 14:10:42
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Lina

ja tack för igår du din lilla tramsfia ;) <3

2010-06-26 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0