snow

Min söndag

Det blev en riktig städdag för min del. Nu har jag dammat av alla hyllor och i gadroben ligger allt perfekt. Har jag sagt det, att om inte jag har ordning i gadroben, mår jag inte helt bra? Om någon liten jäkel stökar till där får den med mig och göra.. Haha. Nu är var sak på sin plats och jag känner mig nöjd över dagens prestation.



Om några timmar ska jag på Medelpass med Maja och Hannah. Det är utomhusgympa på sommaren. Det ska bli trevligt! Om vädret är ok och vi tillräckligt busiga ska vi bada i havet efteråt. Men jag tror jag väntar nån vecka till. Det är en aning för kallt för mitt tycke just nu. Badkruka, jag vet. Men vem vill bli sjuk? Va, vem vill det? Inte jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0