snow

Nattuggla

Mina ben bränner. Fy vad jag brände mig igår. Underskattade solen något enormt. Nu sitter jag och lyssnar på supermusik samtidigt som jag är psykolog via msn samtidigt som jag skrämmer livet ur en annan genom att tala om en viss prydnadskanin som sitter och stirrar på personen i fråga när den sover. Haha. Jag dog lite av skratt innan men nu kommer mitt samvete ikapp mig och jag måste erkänna att jag känner mig lite dum. Min kompis fick precis ta ut kaninen ur rummet och lägga den i sina föräldrars sovrum bara för att den var så skrämmande. Usch, ja.. Det är inte lätt det här.



Nu ska jag sluta mumla och sova istället.


Kommentarer
Postat av: personen i fråga

hahaha "personen i fråga". fatta dum du är, du ska känna dig dum det är rätt :P

2010-06-18 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0