snow

Nu ska jag klaga lite..



Jag är lite trött idag, på mig själv. Jag säger ständigt att jag ska plugga. Alltså hela dagen går åt att jag maler i huvudet nu ska jag sätta mig ner och plugga en stund. Sen blir det inget mer. Jag satte mig vid datan nu för att plugga. Men istället hamnar jag här. Hur nu det kan komma sig. Fan, nu la Internet av. Det betyder att jag inte kommer kunna publicera detta men det innebär också att jag inte kommer kunna bli distraherad av datan. Utan att jag endast kan ta fram word-dokumentet där min sammanfattning av träningsläran finns. Hmm.. skit. Nu finns det inga undanflykter.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack själv Annie för igår! :-D Vi hade jätteroligt!

Och tack för du tyckte om min design ;)

Puss<3

2010-06-06 @ 16:13:24
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0