snow

Road trip


Bilden lånade jag här

Jag har varit ute på en lite road trip idag! Först gick bilen till Farmor och Farfar. Där åt jag och Adam goda mackor och sen åkte bilen vidare till mina kusiners nybygda hus! Det är första gången jag ser det när det står färdigt, riktigt fint! Allt var nytt och fräscht! Fy vad roligt att inreda ett helt nytt hus!

Sedan styrdes bilen till Mormor och Morfar. Där blev det fika och en genomgång hur en CDspelare fungerar. Dagens teknik är inte helt lätt! Efter en stund hos dem åkte vi vidare till Väla. Jag kikade på blommiga klänningar men det blev inget köp. Jag har bestämt mig för att bara köpa om det känns helt rätt. Det är annars så lätt hänt att man får med sig ett plagg som bara får stanna i gadroben... Nu har jag precis landat i soffan men ska resa mig igen för att äta tacos!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vilken rolig dag ni har haft! :) Puss

2010-06-13 @ 19:19:45
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Lotti

Gud vad ni hunnit mycket idag, du måste vara helt slut. Va det gott med Tacosen? Kram

2010-06-13 @ 20:05:29
Postat av: Annie

Ja, det är alltid lika gott med tacos! :) Haha, lite trött är jag allt. KRAMAR

2010-06-13 @ 20:33:12
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0