snow

Solklart G



Lika starkt som solen lyser på bilden, lika starkt är mitt G i engelska! Shit vad jag har varit orolig över detta betyg. Jag har fruktat nationella proven som var den 4:e maj sedan januari! Är inte det helt sjukt? Men när min lärare sa idag att jag har ett solklart G kunde jag inget annat än bara le och vara stolt över mig själv!!

Hur har din dag varit idag? Min började med idrott där vi sprang 4.4 km! En bra start på dagen! Sen väntade matte, medicin och engelska. Inget pluggande idag utan bara inlämning av böcker och betygssnack. Ååh, vad underbara de här sista dagarna är! Klassens humör är på topp, det är sommarplanerings-prat, alla kurser avslutas och inte en dag av sommarlovet har gått!

Jag ska klara mig ensam ikväll. SHIT, hur ska det gå?! Mamma, Pappa och Adam ska på studentmiddag på Adams skola. Inga syskon får följa med. Haha. Det är jag glad över. Hur roligt är det att vara där och sitta still? Nej, jag sitter hellre i parken med Lina och äter Zlatan.. ja, pizzan då förstås!

Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0