snow

Suris

Hejsan!
Jag gillar inte riktigt den här dagen. Jag och Josse åkte till Helsingborg för att letade efter en fin midsommarklänning till mig. Men vad fasen. Fan vad fula kläder det finns! Det finns så mycket skit i vissa butiker och jag undrar ibland vem som ska handla alla dessa tråkiga plagg? Inte jag iallafall.. Nej, så det blev alltså inget klänningköp. När jag kom hem skulle mamma till stan och jag hängde på. Jag tänkte men i stan kan det nog finnas en fin klänning som passar mig perfekt i smaken. Men nä. Det finns ingen fin klänning till mig. Livet är bra hårt ibland.

Så nu försöker jag få mig själv på bra humör igen genom att lyssna på musik. Och sitter jag och klurar om jag ska gå och träna klockan 18.15. Orkar jag? Vill jag? Hm. Jag vet inte.
En sak som gör mig glad iallafall är det här:






Jo men jag ska nog träna ändå. Jag tror mitt psyke behöver det. Haha. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0