snow

Studenten 2010!

Det var fullt ös här från klockan åtta igår morse till halv fyra inatt! Därför hann jag inte med bloggen. Dagen började med att städa och fixa. Vid två åkte jag till stan för att kolla på alla studenter som sprang igenom Storgatan för att sedan hoppa på ett flak !


GRATTIS ADAM! Du ÄR bäst!!




Min fina kusin Oscar som hade studentfesten tillsammans med Adam!


Festen började runt sex då alla fick komma och gå. Kusiner, släktnigar, kompisar och studenter fyllde huset och vi hade allsång i uterummet, en och annan fick i sig en drink för mycket och vi åt massa god mat och kladdkaka! Det blev verkligen en jättebra kväll/natt som jag sent kommer glömma! 


Klockan 22.00

Klockan 01.00


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för kvällen! :-D Hade riktigt roligt!

2010-06-12 @ 17:49:54
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Lina

haha "kusiner, släktingar". Jag trodde kusiner tillhörde kategorin släktingar :)

2010-06-12 @ 18:14:26
Postat av: Annie

hur kunde jag veta att det var just du som skulle kommentera detta? jo. men kusinerna är snäppet häftigare än övriga släkten ;)

2010-06-12 @ 20:10:14
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0