snow

Min eftermiddag i bilder











Dagens äventyr med Ebba. Först stan en runda där vi inte hittade ett smack! Jag hoppas rean börjar snart. Det blir mycket roligare att shoppa då! Sen slog vi oss ner på en parkbänk en stund och åt goda pommes med ketchup! Sedan bar det hem till Ebba där vi kollade på videofilmer från festen i fredags.. Haha. Snacka om hög musik och mycket dans! Kolla på bilden där jag hoppar. Man ser min mobil flyga ur fickan. Haha.

Nu blir det kickboxning med Hannah!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha är den verkligen WOW ?;) Ja du får skicka den! ;)

2010-06-14 @ 18:47:58
Postat av: Hannah

Hur kunde du veta att jag hejjade på Spanien flicka lilla??

2010-06-14 @ 22:38:53
URL: http://hannahwagner.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha^^ det gör man ju faktiskt, hur kunde den trilla ur?ska väl rätt mkt till!

2010-06-15 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0