snow

Fredag, jippi!

Ja, men visst är det härligt med denna veckodag? Dock känns det inte lika mycket som fredag när det är lov men det är ändå härligt! Jag har varit på stan och tagit passfoto. Fy vad ful man blir! Haha. Men det var pappa som betalde så det kändes inte så hemskt att det kostade 80 spänn. Haha. Jag däremot fick köpt det jag verkligen behöver, nämligen en bikini! Jag hittade den inne på Intersport och fick betala 270 kronor för den! Perfekt! Nu kan jag bada och sola så mycket jag vill och behöver inte ha sportbh på stranden. HAHA. Jag hade det häromdagen och kände mig en aning mobbad. Så, nu fick jag sagt det!



Eftermiddagen har jag spenderat med Mamma. Vi åkte till Familia och där köpte jag något som jag också har nöd på. En bra, rymlig och snygg väska! Min är alldeles sönder och innertyget här släppt så man hittar inte sakerna i den eftersom allt är invävt i innertyget. Usch, ja, alldeles bedrövligt! Men den visar jag en annan gång. För nu ska jag äta tacos - är det fredag så är det. Och en fredag utan tacos är ingen riktigt fredag.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Gud vad fin bekini! :) Jag behöver också en bekini !

2010-06-19 @ 09:32:29
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0