snow

Hälsning från trappan


Cindy & jag i trädgården för en stund sen

Jag sitter på en solig trappa. Eller här är inte så mycket sol just nu men den har värmt trappan så här är riktigt behagligt nu. Datorn är placerad i knät och luftens vindar är lagom ljumna. Jag gick barfota i gräset precis och vilken härlig känsla det är! Handuken hänger på räcket för att torka efter dagens strandbesök. Imorgon är det fredag och för ovanlighetens skulle visar väderleksrapporten massa strålande solar på självaste midsommarafton! Jag har precis gett Nikon D500 - användarhandbok en chans. Det finns jättemånga inställningar på kameran. Det lär ta tid att gå igenom boken.. Men bilderna kommer bli absolut fantastiska så det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0