snow

Som ett åskmoln..

Jag är lite irriterad och arg och upprörd och allt vad alla dessa adjetiv heter. Vad jag är förbannad på håller jag utanför bloggen. Det är lite provocerande så det känns som att det inte behöver nämnas här. Haha.



Jag ska träffa Malin om en stund. Vi ska "hänga" lite och uppdatera oss.. Innan när vi gick i samma klass hade vi verkligen stenkoll på varandra. Jag var så orolig att vi skulle tappa kontaken nu när vi började i olika klasser men jag tycker vi klarat av det rätt bra! Det är ett bra sätt att träffas en dag i veckan. Jag tror det gör mycket för vänskpens skull!

Nu ska jag fortsätta vara lite bitter. Man kommer ju fruktansvärt långt på att vara det *host*.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, klockren bild!

2010-06-08 @ 19:45:12
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0