snow

Vad hände Anders?

Godmorgon!

Såg du Allsång på Skansen igår? Jag har alltid älskat det programmet. Men alltså, Anders, jag tyckte han kändes så oengagerad igår. Han hade handen i fickan och ställde inga bra frågor till artisterna. Eller var det artisterna som betedde sig konstigt. Ja, jag vet inte. Något var det iallafall som inte kändes helt rätt.


Lånad från Aftonbladet

Men vad tycker du, ska Anders få vara kvar fler år eller är det dags att byta ut honom? Jag tycker han har gjort ett bra jobb i övrigt så jag ger honom en ny chans nästa vecka! Snällt av mig va? Det är tal om att Håkan Hellström ska få ta över. SVT vill tydligen det. Då hoppas jag hellre att Anders får stanna. Håkan är alldeles för sprallig och oseriös. (Hjälp, nu kommer jag få miljoners hatbrev).


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kramkram

2010-06-30 @ 13:58:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Lina

klart anders ska va kvar :)

2010-07-03 @ 02:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0