snow

100525

Hallopp!

Jag stannade i skolan längre än vad det var tänkt. Först hade jag lektion till klockan elva (alltså i 45 minuter, haha). Sen satte jag och Josse oss i cafeterian och pluggade. Eller ja, vi "pluggade". Vi skrev en halv A4-sida på tre timmar. Effektiviteten har försvunnit från mig på sistonne. Jag tror det stavas s-k-o-l-t-r-ö-t-t. Hm.. så kan det vara!

Sen åkte vi in till stan och testade lite hattar och åt pommes på Ica! Mycket mer festligt än så kan det inte bli!



Kolla, jag har hittat mer kläder! Ovanifrån: H&M, ett linne från Nelly (minns inte märke) och den klassiska Annie-kombinationen är ifrån Gina Tricot!

Så där ja, jag hade faktiskt tänkt beställa hem Annie-väskan från Nelly.com! Om jag har förstått det rätt är det fraktfritt fram till den sista maj så det gäller ju att passa på! 

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha det där som ni har, jag blir så avundsjuk. Det är inte okej...

2010-05-25 @ 19:34:02
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Josse

anne är du säker på att det stavas skoltrött och inte något annat? ;)

2010-05-26 @ 07:28:52
Postat av: Annie

Haha, din lilla retsticka ;) då får väl jag säga så här: är du säker på att jag heter Anne o inte Annie?

2010-05-26 @ 19:47:13
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0