snow

Alex hälsar..



GOD MORGON! 
 
Nu ska Alex skjussa mig till skolan. Han har uppehåll från alla konserter i några dagar - skönt för honom. Lite semester behöver vi alla ibland.. Han hälsar föresten, så mycket till er alla! Han gillar att vara med på bloggen eftersom han i vanliga fall inte syns så mycket i media. Det gör ju däremot jag, hela hela tiden. Fattar inte varför alla skvallerblajskor vill skriva om mig stup i kvarten?!

Hoppas Du får en underbar dag! (Om inget annat ser vädret ut att bli riktigt härligt).

Kommentarer
Postat av: Malin

Jg höll på att gå in i självaste alexander rybak idag i skolan. ha ha. jag gick runt ett hörn och så kom han...

2010-05-27 @ 10:07:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0