snow

Bilder från trädgården

Hejsan vännen! Vilken tur att jag ändå gick till skolan för jag hade visst två lektioner trots allt. Men nu är skolan avklarad för den här veckan och det är helg ännu en gång! Tiden går verkligen fort. Det är så mycket inplanerat att jag inte riktigt hinner med. Men skönt ändå att det går snabbt så att det inte hade varit tvärtom. Nu ska jag alldeles strax packa ner tvärflöjten för att bege mig till Musikskolan. Vi ska öva på en låt som vi ska spela upp på onsdag då det är "Musikfestival" i Ängelholm.

Här är mnågra bilder på mig och Cindy. Tagna för si så där en timme sen. Jag invigde mina ben idag. Barbent alltså! Himla skönt och inte ett dugg kallt. Bleka som vitt papper dock men någon gång måste man börja.




Nu måste jag kila. SKa vara på musikskolan om en kvart.. Opps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0