snow

En Annie-väska!

Jag älskar när jag kan säga att jag behöver något. Annars är det alltid att jag vill ha. Men i det här fallet behöver jag en väska. Min nuvarande har innertyget gått sönder, en av remmarna har åkt av och nu börjar utsidan också sjunga på sista refrängen! Så nu kan jag säga att jag behöver en ny väska och det gillar jag! Igår hittade en riktig Annie-väska!

KOLLA IN DEN HÄR SNYGGINGEN!



Den känns helt perfekt! Jag hittade den hos Nelly och den var inte så farligt dyr faktiskt! Härligt härligt!  


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Gud vad snygg väska, Annie! Den hade jag tänkt att ha!;) Den är faktiskt en Annie-väska om du säger det!:-)

2010-05-22 @ 17:36:37
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0