snow

En bra dag

TJA!

Den här datorn är felplacerad till max. Jag sitter så långt ifrån Internetuppkopplingsgrejen som man kan komma (vilket betyder: inga bilder.) Smart! Och inte orkar jag flytta på mig heller. Den här dagen har bestått av näringslära och frisbee i det härliga vädret. Nu ska jag iväg en sväng med mamma och sen ser måndagen ut som de flesta måndagar gör : helig måndag och kickboxning!

Imorgon är det den 4 maj vilket innebär nationella prov - engelska - reading and listening! Ooh my God, säger jag bara, var med mig! Om det går bra kommer morgondagen var den bästa på det här året. Jag lovar! Shit, vad glad jag kommer vara. Bättre än dagen vi slutar skolan. Bättre än alla dagar. Kommer kännas som jag får gå fri från fängelset. Som att jag är en ko som släpps ut på grönbete. Som att jag blir befriad från döden. Ja, underbart ska det bli iallafall!

Håll tummarna! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0