snow

Ett modighetspoäng till mig!



Jag kan inte riktigt släppa bloggen ikväll. Är ju bara tvungen att skicka iväg ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Konserten tänkte jag på. Den gick bra. Eller nja, hyffsat bra får jag säga. Våra tvärflöjter blev kalla och därför blev de lite ostämda. Detta var dock inget jag märkte av eftersom jag var fullt koncentrerad på låten.. Men jag tycker ändå vi var duktiga med tanke på att detta var vår första uppspelning tillsammans! Men att jag skulle vara sååå nervös trodde jag inte om mig själv. Det var nästan lika läskigt som vårshowen och DÅ är jag nervös kan jag meddela.

Jag lovade mig själv igår att jag skulle lägga mig tidigt ikväll. Så jag ska lyda min egna order nu!
GODNATTKRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0