snow

Fy vad härligt

FAN DÅ. Jag skrev precis ett inlägg. Känns så löjligt att skriva likadant igen.. Om jag nu kommer ihåg vad jag skulle skriva vill säga.. Men jag gör ett försök. Även om det känns löjligt!



Kan man verkligen säga "fy vad härligt". Jag menar fy har väl en negativ benämning? I vilket fall som helst känns det härligt just nu! Jag skrev nyss klart ett arbete som legat tungt på mina axlar. Det är alltid lika skönt att kunna bocka av arbeten-och-prov-som-måste-göras-innan-sommarlovet-listan! Också har jag fixat GRATIS SMS TILL DEN 23 MAJ 2011 !! - Fy vad härligt!

Vädret är för fint just nu! Jag tänkte gå ut och ta lite frisk luft. Jag ska bara ta mig ur pyjamas först (jag vet att klockan är, oj FEM (jag trodde den var tre) men det är faktiskt söndag). Idag slog jag rekord föresten. Jag sov till 11.15! Ooh min skapare! Jag har aldrig varit en sjusovare så jag förvånade mig själv faktiskt. Fast jag kom inte i säng förrän halv fyra inatt så det kan ju ha berott på det! Haha.. ett smartighets poäng till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0