snow

Höll på att somna..



Träden blommar och pollenprogonsen är högre än högst. Tog därför en allergitablett innan jag rusade iväg till skolan - eller till bion där skoldagen började. Vi såg Percy Jackson - den var rätt bra faktiskt! Men jag höll på att somna flera gånger p.g.a. allergimedicinen. Den gör mig så sjukt trött! Hade ju inte varit lite pinsamt om jag sov när biosalongen tändes upp och alla skulle gå.

Ikväll spelar Sverige mot Danmark i Ängelholms ishall! Lite coolt faktiskt. Det känns som alla ängelholmare ska dit. Men inte jag och Hannah. Nej vi ska träna och bli biffar! Hannah tränar också på Friskis och har nu även ingått i Majas och min "biffklubb". Vi har fram till skolavslutningen på oss att bli biffar! Det gäller att ge järnet nu i slutet!


Jag och Hannah i julas. Haha, oj vilken muntergök jag var då..


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Annie!

Om du blir så trött av allergimedicin är det dags att du byter....det finns andra man inte blir trött av.

Kram / Ingrid (fd arbetskamrat till din pappa)

2010-05-05 @ 22:09:32
Postat av: Malin

Haha, kolla vad sjukt smal du är. gå upp i vikt kvinna! :O

2010-05-06 @ 13:47:34
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie Bä

DU ÄR BIFF!

2010-05-06 @ 15:41:37
Postat av: Annie

TACK Ingrid! Jag ska höra med pappa om en annan medicin. Det är ju rätt tråkigt att känna sig hängig hela dagen! :) Kram

2010-05-06 @ 16:24:19
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0