snow

Armenien vinner!

Såg på AB att din man hade fått ett litet raserianfall och slagit handen i en vägg så att han är gipsad..http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article7201233.ab här har du länken ;)

Haha, detta meddelandet fick jag från Hannah idag! Haha, jag gillar att hon har koll på "min man". Hahaha!

Föresten, ikväll är det ju Eurovision Song Contest! (RYBAK ska uppträda!!) Sverige åkte ju ut i torsdag, blöö, men vi överlever va?
Min magkänsla säger att Armenien kommer vinna. Det är många fina lugna låtar med men jag tycker att det ska vara lite ös i vinnarlåten! Jo, så kommer det bli!, Armenien vinner!  



Nu ska jag äta grillat!

Kommentarer
Postat av: Lina

du hade fel :D

2010-05-31 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0