snow

Jon Lilygreen..



Fint efternamn den där Jon Lilygreen har tycker jag! Lite coolare än Karlsson faktiskt. Men jag är rätt nöjd. Finns ju inte så mycket att göra åt saken lixom. Eller jo, vänta här. Jag kan ju GIFTA.. nja.. vänta här. Rybak då? Nej vet du? Det här inlägget ska bli revlotionerande. Jag ska rådissa Rybak. Jag ringer honom direkt och säger att det är slut. Han har ju trots allt skrivit en kärlekslåt till hon där Moa nu och om jag inte har helt fel för mig var ju Fairytale till hans ex? Mm, nu har jag övertygat mig själv. Jag ringer. Strax tillbaka.

Så, nu kan jag säga det jag förbjöd mig själv att säga för bara en liten stund sen. Jag kan ju gifta mig med den här killen, Jon Lilygreen, så får jag också detta snygga efternamn! Jag tycker han påminner om Mario Kempe i Rögle.

         

Visst finns där likheter?!

Ooh, nu vet jag en som också kommer vilja ha den här Jon Lilygreen. Men för att visa respekt ska jag inte nämna några namn! Mm, Lilygreen. Det var snyggt det.. Återkommer med saken. Men nu vet ni, det är slutsnackat om Rybak. He is gone, gone, gone. Baby goodbye, baby farewell!


Kommentarer
Postat av: Malin

hejdå rybak..

2010-05-31 @ 18:29:16
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Jon Lilygreen

Thanks Annie! I really like you and you're really hot! Would you marry me? I've heard that you are one of the most muscular girls in Sweden, that turns me on, absolutely! Kisses and hugs from me! ;-*

2010-05-31 @ 18:53:40
Postat av: Lina

hahaha! nej!! jag ska ha jon!! alla som heter jon e mina, jon lilygreen och även jon olsson! haha dom e faktiskt inte lika heller :)möjligtvis att han e lite lik jacob markström. typ en snyggare verision av markan :)

2010-05-31 @ 19:03:25
Postat av: Maja

haha, vem är det du menar som också kommer gilla Jon nu, jag eller, för att han vart lik Mario?! ;) men nejdu Annie, Mario is also gone, like Rybak is hos dig ;P nu äre någon annan som gäller! ;)

2010-06-01 @ 20:59:32
URL: http://tjejenidenvitajackan.blogg.se/
Postat av: Karro

MEN VAD ÄR DET NU SÄGER? är detta verkligen sant?! :O

2010-06-02 @ 19:37:57
URL: http://karolinaesbjornsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0