snow

Konsert..!



Känns som det blev så mycket nu på en gång nu helt plötsligt.. Jag är trött och vill ha lov! Men men. Nu är det bara till att hålla ut. Två veckor kvar, shit bara två veckor! Alla kurser ska avslutas och alla lärare vill att vi gör en "slutsak" i varje kurs så som arbeten, prov och redovisningar! Imorgon ska vi redovisa ett litet arbete nere vid havet! Vi ska ta med oss fika och promenera till Klitterhus! Kan faktiskt bli riktigt mysigt!

Men en dag i taget.. Jag ska alldeles strax stänga av mobilen (haha, nu skrev jag helt fel. Är trött som sagt. Försöker en gång till) Jag ska alldeles strax spela igenom låten som jag ska spela upp ikväll med ett gäng tjejer på Musikfestivalen.. Jag gillar inte riktigt det där med att spela inför folk så detta känns sådär måste jag säga. Men vad gör man inte för "laget" (och självförtroendet:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0