snow

Makalös frisyr

Märker ni att det är när jag skriver om Rybak som ni blir på hugget?! Haha, det är rätt roligt faktiskt - att få respons menar jag. Annars är ni rätt tysta. Men det är helt ok. Jag gillar monologen med mig själv!

Jag har kollat på Eurovision ikväll. Det jag la mest märke till var inte låtarna utan den här killens otroliga frisyr. Han klär sig verkligen inte i den.. Eller jag tror inte det spelar någon roll vems huvud den skulle ha suttit på. För den hade ändå inte varit säkrskilt grann (som man säger i Skåne. Det betyder fin).



(Den var mycket fulare i verkligheten, eller ja på tven då)

Jag tyckte att Belgien och Vitryssland var bäst!
NEJ NU SKA JAG SOVA! Måste ladda inför konserten imorgon. Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0