snow

Powerwalk

Torsdagen är kommen! Rätt härligt med bara en dag kvar sen är det helg! Tre skoldagar nästa vecka och en långhelg på det! Maj maj, underbara maj! Dagen började med idrott. Vi fick välja om vi skulle gå eller jogga 5 km och jag var verkligen sugen på att jogga men nu har mina benhinnor börjat krångla igen så jag fick gå. Stackars mig. En powerwalk till havet. Stackars mig. Jag har det inte lätt jag.


Full koncentration

Nu tänkte jag att Du skulle få hjälpa mig med en sak. Mamma fyller år i helgen och jag har inte kommit på vad jag kan ge henne i present. Eller ok, jag kom på igår att jag hade glömt köpa nånting. Så vad kan man ge sin mamma? Lite förslag tack!

Nu ska jag läsa igenom favoritbloggarna och ikväll blir det vårshow, igen! Det finns tre shower: röda (småbarnens egna show), gröna (som jag var på i tisdags) och blåa (som jag ska på ikväll). Det ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja du Annie det är ju svårt.. Men du kan väl fråga vad hon önskar sig, eller kan du ge henne bio biljetter så du och hon kan gå. Annars kan du kanske ge presentkort! Det kanske inte är något roligt det jag skrev men något får jag ju skriva;)

Pusssssss!!!

2010-05-06 @ 17:28:37
Postat av: Malin

Ge henne en personlig rolig present, typ att du ska bjuda henne på manikyr eller bio, eller middag :) Det är alltid kul. Manikyren kostar 150 :P Mirjam gav mig det som present en gång. Också kan du säga att hon får en "överraskning" så kan du helt själv bestämma vad, var och hur :)

2010-05-06 @ 20:49:03
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0