snow

Shoppat loss!

Hej!

Grillningen igår blev jättelyckad. Även om vi inte grillade. Jag har varit på tre "grillfester" några helger nu men jag har inte grillat en enda gång. Hahaha. Det tycker jag är lite roligt. Vi satt i ett uterum med massa tända ljus och det var en riktigt sommarkänsla över hela kvällen! Vi spelade spel och åt av min (lite misslyckade) kladdkaka..! 

Idag har jag sovit riktigt länge - elva, ovanligt för att vara Annie. Sen cyklade jag till stan och hittade en jättesöt tunika som jag tänkte ha på skolavslutningen. Den stärker solbrännan men jag vet inte vad jag ska ha till den. Kanske ett par jeansshorts. Ska klura lite på det där.




Också fick ett par sandaler följa med mig hem. Känner mig lite som Jesus i dem men man kan matcha dem till precis ALLT, vilket är bra!

GLAD lördag!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Annie! Gud vad fin kläning och vad fina skor! Det är exakt sånna skor jag letar efter och jag ska har det på studenten hade jag tänkt ;-) Jag hoppas att vi kan träffas innan studenten!

Ha det bra! Pusssss

2010-05-29 @ 17:30:26
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0