snow

SOMMARLOVSkänsla!!



Så grymt skönt att provet är över. Det känns som att jag gått ner 10 kg på bara några timmar. Kan det vara möjligt? Kan en klump i magen verkligen väga så mycket? Ja, jo, jag tror nästan det!

Efter skolan åkte jag och Josse in till stan. Gick lite i affärer och småpratade. Just nu har jag lite ont i huvudet. Testade en parfym och råkade rikta den där lilla sprutgrejen fel. Så nu ligger all parfymlukt i min hand och inte på det där testpapret. Men det gör inget. Ingenting kan få mig på dåligt humör just nu.

Nu väntar jag och Cindy på att vår granne ska komma hem från skolan. Vi ska ut på en promenad. Senare ikväll ska jag på årets Vårshow! Min gamla dansgrupp ska uppträda! Tjooho! Känns faktiskt väldigt skönt att inte behöva känna den pressen idag. Först prov - sen dans. Nej, det hade varit för mycket nervositet på en och samma gång.

Puss & puss och jättemycket hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0