snow

Sovmorgon

Hoppas du sovit gott för det har jag gjort! Jag har även fått mig en riktig sovmorgon.. på en tisdag! Kan det bli mycket bättre? Har precis ätit frukost och ska om 50 minuter cykla iväg till bussen. Skola idag, en lektion, känns helt ok, helt ok! Haha. Nej nu ska jag inte var taskig.



En bild på Lina, mig och Malin! Jag träffade ju dem en runda igår! Hur roligt som helst även om det inte blev så länge! Men det är inte kvantitetstid man är ute efter utan kvalité! Inte sant? Nu ska jag lyssna på Spotify - en bra start på dagen, innan jag ger mig av för några timmar! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var super att träffa er. Förlåt att jag var så trött och tråkig... Jag var trött ;) Puss på dig Annie Karlsson flu flunsson och allt annat. Du är den du är och jag älskar det och dig.

2010-05-25 @ 19:31:43
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0