snow

The big four

Det är skittråkigt och ogivande eller vad det heter. TOTALT ointressant också för den delen att skriva om England. Blöö! Verkligen inte alls roligt. På engelska måste jag skriva. Jag som gillar att skriva på engelska. Ooj oj oj vad jag älskar det!

Nej nu ska jag kolla på A walk to remember (eller som jag sa Remember to talk). Ebba smsade mig och sa att den gick på tv. Så nu har jag spelat in den och kan kolla på den flera gånger om! Tjoho!

Nu ska jag berätta en jätterolig sak. Igår när jag och Lina cyklade hem från skjulet vid ån så fick oss en riktigt djurupplevelse. Det var nästan en liten zaffari-resa så där på kvällskvisten. Som i Kenya. Åka i en stor bil och se The big five. Fast man får byta ut bilen till cyklar och djuren såklart. På vår korta cykeltur fick vi se grodor, kaniner, igelkottar och fladdermöss. Ok, the big four blev det men ändå. Vi vågade knappt cykla hem för vi visste inte vad som skulle komma här näst.


Inte kaninen vi såg igår..

Nu: Remember to talk.. Walk to remember!!

Kommentarer
Postat av: Lina

och den ena fladdermusen attackerade!!

2010-05-17 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0