snow

TJABBA!



Hej!

Jag hade precis skrivit ett inlägg men det blev inget bra så jag suddad ut allt igen. Lönt va? Den här dagen känns lite konstig. Det är torsdag och jag sitter här hemma och lyssnar på Green Day. Hm. Jag är alltid så bra på att göra ingenting på sådana här dagar. Det är rätt tråkigt. Fast på ett sätt tror jag att jag behöver det. Vardagarna går ju i 110.

Men den här dagen ska det ska hända något. Träna och träffa Ebba är planerat! Det kan bli en bra dag! Rätt inställning, du vet, så blir den jättebra! Imorgon ska jag och Ebba ta oss ner till Malmö. Vi hade tänkt shoppa på Zara och Entré. Det ska bli riktigt roligt. Jag har sett fram emot det! Också ska vi åka tåg. Shit, bara det är ju ett äventyr i sig!! Hoho, som jultomten OCH Lina säger.

HA EN BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0