snow

Drömmar

Jag har drömt så mycket på sista tiden. Eller jag har kommit ihåg vad jag har drömt, rättare sagt. Häromnatten drömde jag om att jag fick en son. Han var jättesöt och hette Liam. Men jag hade jättemycket ångest att jag fick barn nu. Det var ju inte riktigt vad jag planerat..

Inatt drömde jag att jag, Lina, Malin och Maja var i Norge. Vi hade inget att göra en kväll och fick veta att Alexander Rybak (vem är han?) skulle ha en konsert på kvällen. Biljetterna var jättebilliga och Maja ville jättegärna gå, jag med för den delen. Så det gjorde vi! Skitkul!

Haha, ja, drömmar kan vara riktigt roliga ibland!


Jag hade ju inget kort på Liam så Cindy ställer, som vanligt, upp!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh lille Liam :) va det det närmaste din hjärna kunde komma Lina fast i killformat? ;)

2010-05-04 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0