snow

BARA EBBIS



HALLÅ! 

Idag har jag hjälpt Ebba med designen på hennes blogg! Ja, hör här. Ebba har skaffade en blogg! (För den som inte hängt med är Ebba och jag kusiner och i kommentarfältet brukar hon kalla sig Kusinvitamin, väldigt proffsigt namn måste jag säga). Hon har ju, precis som jag, köpt en ny kamera och älskar att fota. Så jag kan tänka mig att hennes blogg kommer bjuda på många härlig natur- och sommarbilder! HÄLSA HENNE VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN vettja! Jag är säker på att hon kommer bli superglad! Jag lägger till en länk så man alltid kan klicka sig vidare här ifrån till hennes blogg! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL EBBAS BLOGG! 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad snäll du är! Du har helt rätt att jag kommer bjuda på naturbilder och sommarbilder! Hoppas att du kommer gilla den läser den, att komentera!:D Ha det bra. Vi ses ikväll:-)

2010-05-22 @ 06:50:55
Postat av: Kusin vitamin

Vad snäll du är! Du har helt rätt att jag kommer bjuda på naturbilder och sommarbilder! Hoppas att du kommer gilla den läser den, att komentera!:D Ha det bra. Vi ses ikväll:-)



( Jag glömde och skriva min bloggadress! ;))

2010-05-22 @ 06:52:54
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0