snow

Från havet

Haft en bra dag? Min har varit bra förutom att jag har fått en insikt idag (om man nu kan få en insikt). Jag är riktigt jäkla kass på fotboll. Det är inte roligt att få sådana uppenbarelser. Självförtroendet, hej and goodbye, lixom. Haha. Kanske inte så farligt men ja ja. Nu har jag insett det. Bra där. Ett steg närmare en för förändring. Att inse är första steget till att lösa problemet. Det sa mitt supersnille till lärare häromdagen. "Frågan är svaret" sa han. Smart där.





Bänken vid havet igår

Imorgon går jag till fyra. SUCK. Först ska jag o klassen laga mat. Sen ska vi ha "friskvårdsdag" där jag ska få visa mina fotbollstalanger. Känns sådär. Haha. Om två veckor har vi sommarlov. Det känns lite smått underbart. Ska bara ta mig igenom några tunga prov, sen är allt frid och fröjd för min del! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha det e sjukt vad du älskar dig själv ;) bild 1 annie karlsson bild 2 annie karlsson bild 3 annie karlsson bild 4 annie karlsson ;)

2010-05-31 @ 19:05:27
Postat av: Annie

Jag vet att du gillar det Lina ;)

2010-05-31 @ 20:51:50
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0